Microblading bryn kr. 3000,- (inkludert påfyll etter 4 uker)

Påfyll bryn innen et år kr. 1.500,-

Eyeliner oppe og nede kr. 2600,- (inkludert påfyll etter 4 uker)

Påfyll innen et år kr. 1300,-

Eyeliner oppe kr. 1700,- (inkludert påfyll etter 4 uker)

Påfyll innen et år kr. 1000,-

Eyeliner nede kr. 1500,- (inkludert påfyll etter 4 uker)

Påfyll innen et år kr. 1000,-

Microblading

Microblading er en relativt ny manuell metode som perfeksjonerer bryn ved hjelp av en spesiell hårpåtegnings-teknikk.  Det tilføres pigment til huden ved hjelp av et veldig fint blad bestående av mange små nåler på rekke. Fordi man implanterer fargen nærmere hudoverflaten enn ved tradisjonell tatovering ser hårstråene veldig skarpe og naturlige ut.

Metoden er ideell for alle som vil fremheve brynene sine, fylle i noen hår, har feil brynsform, overplukkede bryn, lider av hårtap, områder som ikke vokser tilbake eller gjennom medisinske årsaker som for eksempel alopecia eller kjemoterapi, og for de som ønsker seg veldig naturlige bryn som ikke ser sminket ut.

Bedøvelseskrem blir brukt, og du vil ha lite ubehag under behandlingen. Behandlingstiden varierer, men man regner ofte med 1,5- 2 timer første gangen og 1 time ved påfyll. Fargen matches din egen for at hårstråene skal blende inn med dine naturlige hår. Med en gang etter behandling ser fargen ca 20% mørkere ut enn de vil bli når de har helet i løpet av 4 ukers tid. Da må du komme tilbake for påfyll for at vi skal kunne perfeksjonere brynene dine. Behandlingen anses ikke som ferdig før etter første påfyll etter 4-6 uker. Resultatet er naturlige og fyldigere øyenbryn som varer alt fra 1 til 3 år.

Enkelte hudtyper/tilstander passer ikke microblading:Fet/akne hud, sprengte blodkar ved bryn, høyt antall føflekker, keratosis, veldig tørr eller flassende hud. Gravide og ammende frarådes microblading

Etterbehandlingsråd:

Under og etter behandling kan huden din bli rød og litt hoven, dette vil bli normalt igjen etter noen timer. Dersom du er plaget av makeup-allergi, er risikoen svært liten for at du vil reagere på permanent makeup-fargene. Opptil 7 dager etter behandlingen må du kun bruke etterbehandlingskrem som du har fått på klinikken eller Brulidinekrem eller Bepanthen salve fra apoteket. Andre kremer kan forårsake at fargen ikke fester seg, misfarging og/eller infeksjon. Krem brukes morgen og kveld, før dusj, og ellers ved behov i 5 – 7 dager. Vær hygienisk, påfør etterbehandlingskrem på området med q-tips.

Det anbefales å ikke dusje første dagen og holde området tørt (unngå å stå med ansiktet under rennende vann i dusjen i helingsperioden. Du skal ikke være i solen/solarium, i badstu, svømme, ikke bruke andre kosmetiske eller medisinske produkter på det behandlede området de første 7 dager etter behandlingen. Du må alltid beskytte brynene med spf 30 eller mer fra mars til oktober og ellers når du er i solfylte strøk. Ved eyelinerbehandling kan du ikke bruke maskara de første 7 dagene etter behandling.

I helingsperioden vil brynene først bli mørke, deretter faller overskuddsfargen av og vil bli lysere igjen. Fargen kan bli opptil 20-30 % lysere. Unngå å dra av skorpe/flass, ellers vil du kunne dra av farge og resultatet kan bli ujevnt. La overskuddsfarge gå av naturlig. Såret skal behandles som et sår. Vi jobber i lymfesystemet, og feil behandling kan forårsake irritasjoner og infeksjoner

Etter 7 dager, eller etter at skorpen har falt av, ser vi det endelige fargeresultatet. Korrigering på form/farge vil bli gjort på etterfyll. Vær oppmerksom på at det er helt naturlig at det kan feste seg litt ujevnt. Etter en uke kan du tegne/fylle inn litt om det trengs før neste behandling. Etterfyll etter 3 – 6 uker er nødvendig, og fargen kan endre seg etter den første behandlingen

Bestill online eller på tlf 90741446